Like A Dream
D'Boss!

Image Hosted At MyspaceGens
Hi assalamualaikum.Loqman di sini.senang untuk bergaul.me just ordinary person. :)



Entries About Linkies


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Tukar Atau Kekal?

Assalamualaikum. Ya Rabbi, lama sangat aku tidak menulis. Harap harap skill skill yg kononnya ada pada aku tidak pudar. LoL. Okay aku baru nak start tulis sekarang sebab apa, sebab esok ada orang nak tengok. Hehe sorry. Sebenarnya aku terfikir jugak, dah la aku duduk di Sarawak sekarang.. so why not aku tukar blog aku ni, daripada aku write something that not knowledgeable to something that lebih berinfo atau, tidak pun lebih berilmiah lah kan. Plus, aku dalam bidang comm, so memang kene kot? Well, orang kata baik jadi journalist. Memanglah, tapi aku kena pupuk dahulu minat tu. Setakat menulis, aku boleh..tapi mampukah aku menulis sesuatu yang berilmiah dan menarik orang membaca? Itu semua perlu kemahiran dan pengalaman bukan? Jadi aku mula sedikit sedikit so that aku tidaklah terlalu kekok kalau tibe tibe lecturer aku suruh buat review about places or ape ape je lah kan. Jadi short and simple utk post ni, sebab ada orang nak tgok je. kahkah tapi jgn baca post lame eh.. tu zaman jahiliyah kontemporari lagi tuh . Okay Bye